niedziela, 4 września 2011

Eksmisja




Miałem być tam o 10. - jestem trochę spózniony i wcale nie przyspieszam.
Chciał nawet, żebym był wcześniej - jak dzwonił ostatnio - żebyśmy razem czekali.
To było niemożliwe - byłem tam kiedyś raz tylko jeden w tym ciasnym pokoiku.
Wyszedłem całkiem przygnębiony; skrajna bieda; wprawdzie był komp, ale bodaj z 1995..jakiś tv - z lat 80. i magnetofon z lat 70. ZK-140..- wczesny Gierek.
Deprymujące.
..
Patrzę; blok nowy wystawili - lecz z tych lepszych; apartamenty podobno z tarasem widokowym i ochroną; na Czarnowie !
Lecz spokojnie; stacja paliw to moja giełda - kwintesencja.
Wcale mnie nie cieszy; ceny paliw horrendalne. Co dalej?
Ależ to oczywiste, co dalej - liczy się tylko trend, żadne zaklęcia tutaj nie pomogą.
Posmutniałem - przypomina się to zdanie;
"Ludzie już teraz powinni coś robić, żeby zmniejszyć uzależnienie od ropy.
A nie czekać, aż matka natura wymierzy im policzek"
(prof.Alfred Cavallo - fizyk)
Jak też przepowiednia prof. Roberta Kaufmanna;"W czasie naszego życia, będziemy
mieli do czynienia ze szczytem podaży taniej ropy.
To będzie przełomowy moment.."
Obie opinie dobrze zapamiętałem i zanotowałem też !
( National Geographic Polska - Nr 6 z 2004)
Co to ma wspólnego z eksmisją Matematyka ?
Bardzo dużo; ulega oto determinacji rządzące tutaj prawo dżungli; wypieranie - bezwzględne eliminowanie - słabszych.
To widać na stacjach benzynowych dokładnie.
Trzeba tylko patrzeć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz