piątek, 27 listopada 2009

Prawo

Advertisement

Niechaj przyjdzie  modlitwa moja przed Twe oblicze, nakłoń  ucha Twojego, ku prośbie mojej!..
(Psalm 87;..Intret in conspektu tuo oratio mea..
..
Jeśli możesz.
..
Mija trudny dzień w Kielcach; naprawdę tu jestem - zawsze jest jakiś szok po powrocie z Krakowa, jakby zemsta.
Miałem dziś trudną misję, z której się nie wywiązałem należycie; nikomu nie pomogłem, a sobie najmniej.
Jedno tutaj jest niezbicie pewne; dziecka trzeba bronić, a najbardziej przed Szkołą Janczarów.
Drugie też jest pewne; dziećmi w szkole zajmują się tutaj ludzie, którzy nie powinni..nigdy zbliżać się do dzieci,
z tej prostej przyczyny, że ONI dzieci po prostu nie cierpią, a może nienawidzą?
"..lecz tak jest w każdej sprawie tutaj.." - jakbym słyszał Co-Partnera,
"..co wróży jak najgorzej.." - medytuję kilka minut przed północą;
Trzecie też jest pewne; zasada Biasa..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz