czwartek, 19 listopada 2009

Domnosć(4)

 
Wraca
łem z wyprawy na campus Uniwersytetu za Exbudem mocno skołowany; znów przeoczyłem!
Nie bylem tam kilka lat; sześć albo siedem; i powstało kilka wielkich budynków.
Jakieś instytuty, trzy jakby mniejsze i dwa spore dołączyły do gmachu budowanego już dawno i długo; od czasów Komi..
Oglądałem wystawę NASA; około trzydziestu wspaniałych fotogramów z Kosmosu; większość znam z Sieci, ale tam były duże i wyjaśnione obszernie w kontekście.
Przypomniała się podobna wyprawa na Bielany w Toruniu, po dłuższej nieobecności.
Tam też wybudowali campus i szpital w tym czasie; to było w lutym 1973; przechodziłem koło Kościoła (św.Józefa) Redemptorystów i czułem się zupełnie nie wiadomo gdzie; już nie w Toruniu; lecz wtedy nie obawiałem się bezdomności.
Co by nie mówić o Komi; tego po prostu nie było!
..i kto chciał pracować mógł pracować, tu albo tam; do wyboru.
..
Teraz po latach 36 przechodzę kolo Kosciola sw.Wojciecha w Kielcach, i znów czuję się nie wiadomo gdzie;
.. tu już nie, a tam jeszcze nie..
..ale gdzie?
..
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz