środa, 11 lipca 2012

Misja (9)


















                                       
                                        12:35

                                        Rozglądałem się. To poważna sprawa!








                                       
                                         Pięknie, pięknie..- będziemy działać..
                                         Szykowała się duża sesja - czy wystarczy karty?
                                         (tego się nie spodziewałem..)




















                                       
                                         12:49
                                          OPTIMO  MODO
                                          Zrozumiałem - czy raczej poczułem - powagę sytuacji.
                                          Na szczęście nie byłem sam.
                                         
                                         
                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz