poniedziałek, 2 lipca 2012

Misja (3)
















                                         11:16-11:20
                                         Ptaka zauważyłem kilka razy. Nie miałem swobody
                                         ujęć z prawej strony. Nie mogłem też zbyt często
                                         używać dużego Canona (lustro).
                                       





                                                     
                                                     Pan Kierowca prowadził śmiało.
                                                     Doganialiśmy inne autokary
                                                     z uczestnikami (pątnikami?)
                                                     poparcia dla tv Trwam.
                                                     Stolica już blisko!
                                                     (mijamy znajomy zajazd..)
                                                   




                                       
                                         Radowało się moje oko i cieszyło ujęcia.








                                       
                                         Coraz mocniej byłem przekonany o racji dla której
                                         jechaliśmy do Stolicy. To naprawdę Misja (!)
                                         (dodawałem sobie otuchy)
                                         Przed nami - już tam byli inni - (...) tysiące, tysiące.
                                         Radio Maryja witało kolejne grupy pątników.
                                       


















                                           
                                          Chcą być przed nami? Nie szkodzi - miejsca starczy
                                          na Placu(...) przed Kościołem św.Aleksandra  spokojnie.  
                                         

                                       
                                           11:21-11:25

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz