wtorek, 26 czerwca 2012

Tylko dziś; 21 kwietnia - sobota









                                                    Miejsce miałem dobre. Jednak nie był to
                                                    autokar MPK.Okazało się, że jedziemy
                                                   bronić tv Trwam. Uśmiecham się teraz.
                                                   Prawdziwa misja.
                                                   Wtedy bardziej mnie frapowała zasłonięta
                                                    szyba z przodu i brudne okno z prawej.
                                                    ( miałem sąsiadkę)





                                                 

















                                         Pięknie jedziemy do Stolicy. Sprawa jest poważna.







                                         Jednak szkoda, że nie jestem w autokarze MPK Kielce.
                                        (tak myślałem wtedy, tak myślę i teraz - ale cóż; nastrój.                            
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz