wtorek, 26 czerwca 2012

Tylko dziś; 21 kwietnia - sobota











                                         Przed Nidą już byli ludzie. Dość sporo nawet.
                                         Maja być trzy autokary - będę w trzecim jeśli..
                                         zdecyduję się; 25 zł to sporo dla mnie.
                                         (wyjazd organizuje PiS więc nie za friko)










                                         Nikogo nie znałem nawet z widzenia. Ale autokary były
                                           fajne. Ciekawe jaki będzie ten trzeci..?Czekałem.














                                                  ..jeśli dwa autokary fajne, to i trzeci też..
                                                    Teza pozornie pewna więc gdy mnie
                                                     odczytano - zapłaciłem 25 zł. .
                                                    Poważna inwestycja, lecz taniej
                                                    niż jakbym sam jechał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz