poniedziałek, 26 września 2016

MEMENTO

Zostałem znaleziony

Motto :Bo tu jest twoje  życie i długie trwanie twego pobytu na ziemi(Powt.30.20)
Wtorek,27.marca 2007 – ok.20:15
Jeszcze nie wierzę ,ale już zaczynam to nie wiadomo co- może przygodę,może ratunek,  może udrękę  - może wszystkiego po trochu : oto pisze bloga!
W tej okropnej piwnicy nazwanej szumnie Virtual Future gdzie każda
chwila jest tak skąpa i duszna.
Na razie raczkujemy –  to dziś ok.14.30 – tuz przed zamknięciem warsztatow zacząlem :zarejestrowaŁem się na Onecie,w kilka minut !
 Ale zaraz nas wygonili bo warsztat zamknęli.
Zamiast posiłku w Jagience poszedłem na Karczówkę – do Klasztoru i tam w Kaplicy Sw.Barbary dlugo nad tym medytowalem.
Jesśi nie ma wyjścia – to każde jest dobre bo coś przynajmniej otwiera.
Widziałem Księdza Zygmunta, tego sprzed lat jak wynosi mi książki ,stare słowniki  nawet pisma katolickie jeszcze sprzed wojny!
 – Tak się do mnie uśmiecha i jakby mówił – spróbuj,spróbuj Pascal – może tobie  uda się wyrwać !
Potem dzwonił  z wysiłkiem – szarpal ten sznur sygnaturki i dawał jakieś  znaki.
..
Podszedł do wnęki wreszcie uklęknął pod Krzyżem Zbawiciela i modlił się długo.
 -   Już nie wiedziałem czy  iść, czy zaczekać.

..
Nb - mój pierwszy post! 
Jutro 27 września 2016 mija dziewięć i pół roku.

 
 http://pascalalter.blog.onet.pl/2007/03/27/zostalem-znaleziony/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz